Nackdelen med klorin

Igår tvättade jag ju dotterns lakan i klorin eftersom jag missfärgat det.
Jag minns också att det skvätte lite när jag hällde i det i facket i tvättmaskinen när vattnet sprutade i. Jag minns också att det stänkte lite på min allra bästa T-shirt! Idag vet jag med all säkerhet att det gjorde det. Vita fläckar på min röda T-shirt som jag köpte i Göteborg förra året. Kan bara skriva. FAN!


 



Den kan jag nu enbart använda som sovtröja eller om jag får för mig att måla nåt. Osså fyller alla i när jag nu skriver. Sune är en idiot! Bra! Då är vi överens. Det var bara det jag ville ha sagt för nu.





Kommentarer
Postat av: absolutjohan

Det där är inte klorin Sune. Jag tror du spelat på andra lagets planhalva inatt...haha

2010-06-20 @ 11:32:26
URL: http://absolutjohan.se
Postat av: Gealach

Jag råkade göra så med en av mina favoritkjolar för ett par år sedan. En sådan där perfekt, tunn sommarkjol, som är super en varm dag. Två stora, fula klorinfläckar. Sedan blev den en kjol att ha inomhus och städa i...

2010-06-20 @ 17:22:17
URL: http://gealach.wordpress.com
Postat av: pezze

näää!!

du e inte ngn idiot alls!! ;/

den klantigheten kan hända oss alla så!!

men mkt jävligt osis att det kom på din favorit t-shirten! :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback