Några timmar med Annelie

Annelie är min fd granne, vi träffades utanför soprummet i helgen och hon frågade om vi kunde ta en fika.

Sagt och gjort, idag runt 11 gick vi till ett fik i stan.

I skuggan var det rätt kyligt och vi hade fikat klart så då gick vi till torget och satte oss i solen, där satt vi nog i en timme tills vi fick för oss att glo i affärer. Det slutade med att jag köpte en skjorta och en duschstång (strippstång egenligen men).

Hon glodde på både kläder till sig själv och till sin man Patrik, det blev inget av det till någon av dom. Däremot fick jag en baguette av henne på Ica, helgen är räddad alltså.

En helt vanlig torsdag och timmarna flög förbi. Om en timme ska jag tvätta. Kul kul.

 

 


Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha joo jag ska ha en sunkig lägenhet, är ju inte så kräsen av mig... :P Fick veta att den kommer bli totalrenoverad med allt vad det innebär, och hyran höjs inte med en enda krona! WOho, vilket kap! :D

2010-06-24 @ 16:47:03
URL: http://daqueen.webblogg.se/
Postat av: Hillevi

Helt klart en najs dag?!

Ha en skön midsommar om vi inte hörs innan! :-D

2010-06-24 @ 18:25:08
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback