Nogger gillar inte konkurrens

Jag var iväg till Ica förut strax innan dom stängde, när jag stod i kön så stod jag precis vid glassen och fick syn på detta.


Jag köpte den och öppnade den så fort jag kom hem. Verkligen skitgod. Jag tog loss en bit och tänkte bjuda Nogger på det.
Hon tittade på mig, på biten, på mig igen, tog pappret, tryckte ihop den så den blev till en boll och kastade iväg den rätt i nyllet på mig och fullkomligt vrålade:

-Du menar inte att du köper glass som heter samma som jag och tro att jag ska äta det? Hur jävla dum på en skala mellan 1-10 är du eller?

Jag: -Men lilla hjärtat, du behöver inte äta om du inte vill, jag ville bara snäll.

Nogger: -Snäll? Är det så jävla snällt att köpa hem glass med mitt namn på och sen tro att jag ska slicka i mig det och vara nöjd?

Jag: -Men asså lugna ner dig, du behöver inte ta i så morrhåren kroknar.

Nogger lugnade sig något och sa med en snällare stämma:

-Okej okej men jag gillar det inte, köp aldrig hem det mer så jag ser okej?

Jag: -Okej...men glassen var god ska du veta, så där krämig med massa mint och...

Nogger satte upp sin tass mot mitt ansikte och vrålade:

-Talk to the hand bitch!

Jag tänkte köpa två såna här glassar, tur att jag inte gjorde det liksom.




Kommentarer
Postat av: annika M_Gräddnos

En av mina favvoglassar faktiskt!



Köpte en Ben&Jerryglass häromdagen o den var också jättegod, men så sedan att den kostade 26 kronor..Såååå jävla god var den ju inte:(



Tycker faktiskt att du har skämt bort dina kissar..Inget duger ju åt dom ju!



/ Annika

2010-06-23 @ 22:13:49
URL: http://lillamymajan.bloggplatsen.se
Postat av: Malin

Det va nog en jäkla tur att du bara köpt en, annars hade kanske katten blitt riktigt sur och hotat med utegångsförbud eller nåt.

2010-06-23 @ 22:38:46
URL: http://dahlian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback