Nu kan jag pusta ut

I lördags morse körde ju min dotter och 4 av hennes polare upp till Stockholm för att hoppa på partykryssningen till Riga.

Efter 45 timmars festande är hon nu hemma igen. Det är alltid lite pirrigt när hon åker iväg så där men mest nervös var jag nog för att det var hon som skulle köra till Stockholm men jag har nog underskattat henne antagligen för att jag själv aldrig skulle köra till eller i storstan, jag är alldeles för feg för det. Som längst har jag kört till Landvetter och lämnat mina föräldrar som skulle utomlands och skjutsade dom dit som tack för att jag skulle få låna deras bil i 2 veckor.

Hon blev väldigt nöjd med min städning också. Måste kännas gött att komma hem när det är storstädat och man bara kan lägga sig i sängen/soffan och slappa.


Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Skulle aldrig heller köra bil i Stockholm eller Göteborg.

Det räcker att ta mig in till stan här...

2010-06-08 @ 00:31:25
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback