Sista veckan

Ja då är det näst sista dagen på hudmottagningen idag då. Jag kommer att sakna det men däremot inte tidningarna som är så gamla och sönderlästa. Hade det funnits en tävling där man ska ta fram information från tidningarna så behöver jag inte ens öppna dom. Jag vet precis vad som står i dom.

Idag skiner solen och katternas huvud går som pingpongbollar där dom sitter på bordet ute och glor på allt från humlor till fåglar och dom gör det samtidigt så det ser lite kul ut.

Inatt har Nogger sovit hos mig hela natten och väckt mig mellan varven för att kolla så jag lever. Enda anledningen är väl att hon är orolig att inte få mat eller nåt. Att matte är död skiter hon i bara hon får mat och godis och att någon ska ta fram leksakerna. Leksakerna tar jag bort på nätterna annars lär jag både ha grannarna och hyresvärden här. Undrar om jag ska ta och tapetsera golven med skumgummi? Så får det kanske bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback