Släkten är värst

Jag och Ewa skulle slå följe till Ica och jag skulle vänta på henne på hennes parkering. När jag stod där hörde jag fågelungeskrik och jag försökte lokalisera det. Jag tog några steg framåt och där, där satt den fula lilla dunbollen.




Över mig satt mamma, pappa eller nån annan jävla släkting till denna grå massa på en lyktstolpe. Ungen vrålade och hade tydligen fick jag veta senare gjort det ett par dagar. Ingen som brydde sig om den. Han är säkert sen i utvecklingen och kan inte flyga än medan hans syskon, kusiner, bryllingar och styvsystrar kunnat flyga länge.
Jag vågade mig inte fram så långt för jag gillar inte att ha en pickande måsjävel som försöker slita ut min hjärna genom örat liksom.

Den gick senare och lade sig bredvid en handikappshiss som går till ortens tidningshus. Hade jag varit han så hade jag tagit den där hissen och gått in och försökt skriva en insändare till tidningen. Antingen på Skänkes, bortadopteras, lägenhet hyres eller annonsera efter en flygfirma. Är han kvar imorgon ska jag nog ge honom det tipset.




Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Aj fan! Den fyller i det själv, och jag måste missat att det blivit fel från början :P



Jag har fixat det nu. Tror jag... :P



Haha - man har många härliga minnen med sina första djur :P

2010-06-21 @ 23:05:40
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, blogvertiser i all ära... dessvärre har jag inte fått några uppdrag på ett tag, så några pengar har inte bloggen genererat den senaste tiden...



En bekant till sambon har två undelater: Kråkan och Blåbär. Ryktet säger att dem är skitcoola. Dem brukar bråka med familjens hundar :P

2010-06-21 @ 23:19:03
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Svårt och svara på. Jag väntar fortfarande på mer uppdrag! :P

2010-06-21 @ 23:21:56
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Natti natti! :)

2010-06-21 @ 23:22:49
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback