Student 2010



Ikväll har jag alltså vart på min kusin Fredriks studentkalas. Han har gått nåt byggprogram eller nåt med grävmaskiner, är inte helt säker men flera små grävmaskiner fick han iallafall.

Han var lite rund under fötterna men det SKA man vara när man tar studenten, allt blir så mycket roligare då tycker jag.

Smörgåstårta bjöds det på och vi var nog säkert 40 pers där sen blev det tårta med jordgubbar på. Jag skulle precis ta kort på tårtan när min mobil fullkomligt skrek BATTERINIVÅ LÅG! Så det sket sig rätt duktigt.

Men det var kul och många presenter fick han, bland annat flera ölglas och såna där "flytta-hemifrångrejer"

Regnet höll sig borta tack och lov för vi satt ute.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback