Svimmar Daniel Westling på bröllopet?

Idag kan man nog snart slå vad om vad som helst. Vem kom på idén om att folk kan satsa pengar på om Daniel svimmar i kyrkan på lördag eller inte om inte nätsajten Betsson.

Satsar du på att han gör det så vinner du i nuläget 50 gånger pengarna. Varför skulle han inte stå upprätt hela ceremonin?

Jag satsar inga pengar men hade jag gjort det på att han inte svimmar så hade jag vunnit 1.01 gånger pengarna. Det är ju som att kasta pengarna i sjön med andra ord.




Kommentarer
Postat av: Hillevi

Och om man satsar på att kungen nämner "hanvadheterhannu" (Åhh, jag kommer inte på det, Maddes snubbe!) och han gör det så ger det 1000 gånger pengarna...

2010-06-17 @ 17:20:18
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback