Virka knätofsar hädanefter

Igår gick jag och Ewa på en nattklubb, det var mycket folk och idag har jag en stämpel på mig. Det står 26 på handen. Det innebär att man var tvungen att vara 26 för att komma in. Det var nog inte så många som var över 27 där. Jag kände inte igen så många så då måste det nog vara så. Hädanefter blir det till att sitta hemma och virka knätofsar alltså.

Jag brukar inte vara bakis numera men idag är jag det. Min mage lever sitt egna lilla liv också ska tilläggas. Notera gärna det.

Ska också tillägga att numret jag fick skrev jag nog in fel eller också gav hon mig numret fel med flit. Det får jag nog aldrig veta. Hade aldrig sett människan förut heller men hon bor lite utanför stan. Aja, shit happens. Men söt var hon och precis en sån tjej som jag skulle falla för.

Nu blir det hemmafrugöra. Skriver mer senare.




Kommentarer
Postat av: Hillevi

Det är noterat. Ni kanske springer på varandra igen? Stan är ju inte så stor. Du får börja ränna mer på krogen...

2010-06-13 @ 16:41:36
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Emmelist

hahaha äru bakis lilla gumman? :D :d

2010-06-13 @ 22:09:12
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Wiilow

Blev du bakis...;) jag me.

Men den bruden måste du hitta igen...jag är nästintill dektektiv ju...så kan ju hjälpa till.=)

2010-06-16 @ 03:32:24
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Anonym

är du en kille eller tjej?

2010-07-21 @ 15:54:44
Postat av: Sune...the girl

Sv till anonym: Det står att jag är flata så det borde innebära att jag är tjej :)

2010-07-21 @ 15:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback