Adam Lambert

Var jag än tittade såg jag Adam Lambert. En kompis på MSN skickade en länk till Youtube, jag lyssnade och blev fast. Vilken röst, vilken snygging, vilken bög! Jag verkar ha en förkärlek för bögar, kanske för att vi ligger på samma våglängd, vet inte, jag har många bögar som vänner på Facebook som jag fått via QX. I början var det bara två som puffade på mig på FB, det var just bögar. Dom gjorde det säkert för att det är riskfritt. Vi vet båda vad som gäller.

Iallafall så tog jag ner Adam Lambert på Spotify som nu går dagarna i ända typ.

Här är en av favoritlåtarna.

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Alltså detta gillade till och med jag ju :)

Inte alls min stil annars men jo detta funkar..



2010-03-23 @ 16:05:17
URL: http://blogg.mustica.se/
Postat av: petra

HAN ÄR FUCKING THE BEST!!!!

Nä men allvarligt.. man kan inte annat än gilla den här rösten, den här sexiga roliga mannen...

Spelade in när han var gäst hos Ellen DG o tittar på d ofta. Han verkar så mysig.

Puss på den lille bögen. LOVE him!

2010-03-30 @ 21:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback