Andra chansen ikväll

Ikväll är det då "Andra chansen" i Melodifestivalen och välkomnandet till Örebro för artisterna blev rätt blött. Pauline Kamusewu är en av de tävlande ikväll och säger att hon vill bli nedsupen, hon vill festa hela tiden.
När jag läser detta så känns det inte så bra för Paulines skull. Kan det påverka tittarnas röstning om man läser om sånt här tro? Hoppas innerligt inte det för Paulines låt är bra.

Pernilla Wahlgren är också en av de tävlande och vi får väl se om hon flygs till sin brors bröllopsfest efter tävlingen eller om hon struntar i det helt.

Lycka till alla deltagare!



Kommentarer
Postat av: Linda

Oj jag kollar inte detta jag. Våga vägra SM i sång säger jag!!!!



Men jag får väl höra skiten för ungarna vill se vad gör man?!

2010-03-06 @ 14:52:42
URL: http://blogg.mustica.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback