Ärligt alltså

Nu är jag allvarligt oroad över Google och deras sökmotor. Jag får liksom inte ihop sökningarna dom tar fram ibland.

Någon från svenska kyrkan sökte på grå collagetröja och fick fram en bild på familjen Hallström-Olin. Ser ni någon av dom som har just en grå collagetröja på sig? Inte jag heller.







Nedan söker någon på Fleksnes. Ni vet den rolige norrmannen som var aktuell på tv i början av 80-talet. Alltså. Ser det ut som han på bilden som kom upp på sökningen? Detta är nästan lika roligt som att läsa annonser som är med på "The best of Blocket".






DETTA är Fleksnes. Ser ni likheten någonstans?




Kommentarer
Postat av: Malin

Har du läst någon av dessa titlar: "Skadad" av Cathy Glass, "14 år till salu" av Caroline Engvall, "Vår lilla hemlighet" av Toni Maguire?

2010-03-31 @ 15:51:43
URL: http://dahlian.blogg.se/
Postat av: Malin

Är lite mer för fiktiva storys så att säga. =) De ovan nämnda titlarna har jag å de har legat olästa i evigheter.. Så jag hade mersom tänkt göra dagens goda gärning och erbjuda dig böckerna. Nu har du ju redan läst två av titlarna, men om du vill ha "14 år till salu" (läs om den på nätet) så släng iväg ett mail med adress vetja så får postpersonalen jobba lite. =)

2010-03-31 @ 15:59:45
URL: http://dahlian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback