Ewa "spökade" ut mig

Jag och min kompis Ewa blev polare i mitten av 80-talet då vi var runt 16-17 år nånting. Jag har ju alltid varit mer eller mindre grabbig men hon kände för att måla och klä upp mig en dag när vi inte hade nåt att göra. Sagt och gjort. Efter det här kortet togs sprang jag in och tvättade av mig sminket och rev av mig kläderna som jag hade lånat av henne.

Men jag bjuder er på detta. Jag skrev om det i Juni förra året men ni har väl inte orkat att plöja igenom hela min blogg så jag lägger ut kortet igen då.

Kolla den rosa klockan, den var min *hua*

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

så söt så ;)

Det är så typiskt den åldern. När man inte har nåt att göra sminkar tjejer varann S

2010-03-25 @ 11:08:06
URL: http://blogg.mustica.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback