Himmelriket

Jag har ätit nåt himmelskt gott idag, nyss, tuggar sista tuggan i skrivande stund. Jag har inte kunnat köpa mat från nåt uteställe sen kriget tror jag. Idag åkte jag till Shell och köpte mig detta.





 

Allt detta för 35 kr på Shell, tyckte jag var rätt billigt faktiskt och som jag åt. Jag njöt av varje tugga, torkade bort tårar som rann ner för mina rosiga kinder, snöt mig i tröjan, hulkade med västkustsallad i mungipan.

 

Näe inte riktigt så men nästan. Jag kan inte minnas när jag sist köpte mat ute. Jag har en pizzeria på andra sidan vägen, jag har en annan pizzeria 30 meter ifrån mig och jag har kinakrogen ett stenkast härifrån men jag har inte kunnat köpa. Så idag njuter jag i fulla drag. Jag måste ju ha energi om jag ska vinna över Sandra i Wii eller hur? Precis!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Just för att du inte ätit det på så länge som det är så gott kanske? :-)

2010-03-27 @ 09:36:36
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback