Jag gillar ju inte pepparrot

Igår stod jag vid en disk på ICA och stirrade på tuber med pepparrot. Jag gillar inte pepparrot men jag stoppade ner en tub med pepparrotvisp i korgen. Det kändes bra just då. När jag kom hem undrar jag i vilken hjärnhalva jag hade blivit knullad i.

Idag tänkte jag ge tuben en chans men efter min natt med halsbrännan från tårna och upp kändes det inte så lockande att ha just pepparrotssås till frukostkorven så jag tog vitsås istället men jag klickade lite pepparrotvisp bredvid maten, litegrann sådär på ena kanten. Det var faktiskt gott och jag undrar om inte denna visp är lite mildare i smaken. Får se om jag är tvungen att kasta upp inatt. Förövrigt var det inte frukostkorv utan ostkorv, den var rätt stark så jag vet inte vad jag ska skylla på om det brinner i halsen på mig inatt.

Imorgon är det visning kl 11. Håll tummarna för fan.


Kommentarer
Postat av: Vigdis

Hehe ;)

2010-03-04 @ 07:25:02
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: annika

vet du...jag tror banne mig du får skylla dig själv när du stoppar i dej starka korvar...( och pepparrot)

Starka korvar+ sen kväll= djävulsk halsbränna!



Hoppas du lär dig nångång!:)



MVH Wisserbessern Maja

2010-03-04 @ 08:54:27
URL: http://www.lillamymajan.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Ja men du vet ibland gör hjärnan så att vi gör det vi innerst inne vill göra helt enkelt.

2010-03-04 @ 10:26:08
URL: http://blogg.mustica.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback