Malin ger mig en bok

Jag är nog lyckligt lottad som får varken bajspåsar i brevlådan alt hatkommentarer av mina bloggläsare.

Malin upptäckte min blogg förra veckan tror jag eller om hon hängt här i smyg det vet jag inte men förra veckan kommenterade hon för första gången eller nåt.

Idag när jag skrev om att jag hade köpt en bok på Bokia så frågade hon vad jag helst läser. Verklighetsbaserade böcker skrev jag tillbaka och hon skrev 3 titlar på böcker hon hade liggandes hemma till ingen nytta. 2 av dom har jag läst, den tredje höll jag i min hand idag men valde bort den. Nu säger människan att hon vill skicka mig den. Till mig? Är hon inte snäll så säg! Jätteglad blev/blir/blidde/bidde jag. Tack för det Malin!

Du får en puss till påsk för det, det är ju snart så håll till godo :D

Hon har humor tjejen också så gå gärna in och läs hennes blogg.


Kommentarer
Postat av: Malin

Äsch då =) Men va bra att jag kunde göra dig glad =) Tänk att det ibland behövs så lite för att kunna glädja en annan människa. Me like. =)

P.S Hittade till din blogg nån vecka innan jag lämnade spår efter mig, så jag, jag har smygläst en stund innan.

2010-03-31 @ 17:21:53
URL: http://dahlian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback