Oscarsgalan

Jag har sett 3/4 av filmen "The hurt locker" men jag tycker den är seg. Visst det är så här det går till i ett krig men det är inte direkt nåt som är nytt. Det talas om att den kommer vinna över Avatar i "Bästa film". Det tror jag inte den kommer att göra.

Hade den varit lite tidigare än 2.35 så hade jag sett den men nu orkar jag nog inte. Det räcker att jag tittade på Oscarsgalan året då "Titanic" vann en massa Oscars och gick till skolan utan att ha sovit ett skit.

Jag hoppas på att Avatar tar hem det bästa priset. "Bästa film".






 

 


Kommentarer
Postat av: absolutjohan

Naturligtvis så sänds skiten på en kanal jag mot alla odds inte har. Vad ska det vara bra för?

2010-03-07 @ 20:50:51
URL: http://absolutjohan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback