Ricky Martin har ÄNTLIGEN kommit ut

Varför inte detta har skett tidigare är ju för mig en gåta men nu har alltså Ricky Martin öppnat garderobsdörren på vid gavel och kommit ut som homosexuell. Det var banne mig på tiden.

Han har velat komma ut tidigare men i alla år har folk avrått honom till att göra det för att det skulle förstöra hans karriär.

Det många har vetat i åratal är alltså nu officiellt och Ricky själv skriver på sin blogg: ""Jag är stolt att säga att jag är en lyckligt lottad homosexuell man. Jag är väldigt lycklig över att jag är den jag är".

“Ricky Martins beslut att föregå med detta exempel på öppenhet och ärlighet kan leda till större acceptans för homosexuella i USA, i latinamerika och resten av världen,” säger Jarrett Barrios, ordförande i stora amerikanska gayföreningen GLAAD, i ett pressmeddelande.

Ricky Martin, 38, uppger också att det är hans roll som tvillingpappa till två söner som fått honom att komma ut ur garderoben.

– Att fortsätta att leva som jag gjort fram till i dag vore indirekt att förminska den glans som mina barn föddes med, skriver han.



Så sorry alla tjejer, ännu en hunk är oåtkomlig.

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Ingen överraskning där inte nej! Men skönt för honom att komma ut och inte leva vad vi alla visste redan var en lögn. Jag tror människor mår bättre av sanningen även om den kan sticka nån i ögonen :)



Men det var då självaste fan att såna snygga karlar skall till att vara bögar alltså!!!

2010-03-30 @ 09:37:37
URL: http://blogg.mustica.se/
Postat av: emmelist

det där har man vetat länge. det är ett faktum. alla dom snyggaste killarna är homo.

men man kan ju titta i alla fall ;)

2010-03-30 @ 10:59:15
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Frogprincess

Men titta på honom får man ju...

Han är snygg!

2010-03-30 @ 11:59:47
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: A

ja, det har man ju alltid vetat!

2010-03-30 @ 12:12:34
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback