Solen är här!

Idag är det underbart väder ute. Jag var ute en sväng när jag hade varit nere med några lådor till förrådet. Solen skiner och den värmer. Det är fortfarande lite kallt men i solen är det skönt.

Om 2 veckor är det vårdagjämningen, då ska ju helst snön vara borta men jag tvivlar starkt på det förstås.

Där jag bor finns det inte så mycket barn men jag har iallafall fått bevis på att det finns några eftersom jag hittade en snögubbe på gården.

På torsdag har jag en visning igen men igår kväll pratade jag med Ewa på msn och en killkompis till henne har letat efter en trea länge och han var mycket intresserad. Dom som bodde innan mig är kompis till honom så han vet mycket väl hur lägenheten ser ut eftersom han var här då. Det ser alltså lovande ut men tror knappast jag kommer ut före 1 april då hyrorna höjs men det ska bli gött att kanske bli av med snart ändå för vill inte karln ha den på torsdag så kommer Ewas kompis att ta den antagligen. Gött mos!

Den här gubben står i skuggan så han kommer nog vara kvar ett tag

 

 


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Ja, det är härligt! Hoppas det går snabbt nu då, men det är klart innan 1:e april blir det nog svårt. Bli det stor skillnad i pengar?

2010-03-02 @ 19:29:30
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg-se
Postat av: Frogprincess

Snön är inte borta förren midsommar...

2010-03-03 @ 00:45:10
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback