Stolpiller

Jag köpte penicillin i fredags, jag ska ta 2 kapslar 3 gånger om dagen. Jag började imorse, tog ur dom ur förpackningen och såg säkert ut som en tjej som för första gång får se sin pojkväns styva snopp som har massa cm i omkrets och undrar hur i hela friden hon ska kunna njuta av den mellan benen eller få in den i käften (sa jag att jag är flata?).

Dessa kapslar är HUGE! Jag har irrat omkring i lägenheten för att leta efter ett måttband men hittar det såklart inte när jag som bäst behöver det. Det hade säkert tjejen gjort också när hon fick se den där dolmen. Men jag kan uppskatta kapslarna som kanske 3 cm långa och 1 cm i omkrets. Jag ska göra detta 6 gånger om dagen!

Det går att jämföras lite med stolpiller som man stoppar upp därbak för fan! Första kapseln jag tog höll jag på att få upp. Och för att få bästa effekt ska dessa tas en halvtimme före måltid. Måltid? Jag äter en gång om dagen liksom men nu har jag tvingat i mig två mackor och oboy bara för att just få bästa effekt då. Jag höll på att få upp den frukosten också ska jag säga.


Kortet på mig nedan har inget med effekten av penicillinet att göra ska tilläggas.


3 cm

 

Vadå bad hairday?

 

 


Kommentarer
Postat av: Jonas H Svensson

Klart fotot visade effekten!!



För... du som flata blev nyfiken... :)))

2010-03-28 @ 13:43:02
URL: http://jonashsvensson.se
Postat av: Karin

Jobbigt med så där stora piller !

Jag brukar ha lätt att svälja tabletter, men om de är för stora vill de liksom gärna hamna på tvären långt bak i munnen, och det är ju inte ett dugg kul !

Vore ju bättre att göra dem mindre, och man fick ta två istället !

2010-03-28 @ 22:08:10
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Hillevi

Urk, jobbigt! ryser

2010-03-29 @ 08:34:48
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback