Wii

Kommer det inga inlägg från mig i morrn så är det varken för att min dator har lagt av, har annat att göra eller att jag har dött. Jag ligger antagligen kvar i sängen och kan inte komma upp bara.

Att spela Wii är ju fan jobbigare än att gå i 1 meters snö i förstora skor!
Jag var hemma hos min fd jobbarkompis Sandra som har införskaffat sig Wii med olika sporter.
Jag tror att mina filmsnuttar på mig och boxning talar sitt egna lilla språk. Klaga inte på min stil bara och japp jag är FET! Därför önskar jag att jag hade råd med ett eget Wii. Varför betala dyra pengar på ett gym när man kan stå hemma och vifta hej vilt med armarna? Jag skulle vilja ha träningsspelet. Det har jag hört att det är effektivt.

Sandra spelar bowling

 

 

Jag spelar bowling

 

 

 

Ännu mera bowling

 

 

 

 

 

Boxning och jag

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback