Anna Ankas assistent

Serien "Anna Anka söker assistent" har final i kväll men den vinnande assistenten har redan sagt upp sig. Att vara tillgänglig 24 timmar om dygnet var inte personens grej.

Denna person stod ut i 3 månader, jag själv skulle inte palla en enda dag med denna människa. Hennes röst skulle säkert tränga igenom min tystnad som ingen annan lyckats med när hörapparaten är avstängd, lite som tinnitus liksom. Nej jag känner inte Anna Anka men det jag har sett på tv räckte gott och väl för att byta kanal.

Skulle du vilja vara hennes assistent?

Bilden har jag snott lånat på samma sida som artikeln

 

 

 


Kommentarer
Postat av: aalex

Hej!

I min blogg lottar jag ut ett presentkort för 1500 kr som fungerar i runt 150 butiker där H&M GINATRICOT BIK BOK är några utav dem..

Var med och anmäl dig på min blogg nu ! :D



Kram

2010-05-19 @ 15:08:05
URL: http://stockholmshetaste.se
Postat av: Malin

Hahaha, nej tack!

2010-05-19 @ 15:58:30
URL: http://dahlian.blogg.se/
Postat av: Jill =)

tycker att hon är avskyvärd denna människan. Men jag känner henne inte heller. Förhoppningsvis är det bara en fasad hon visar upp för att bli "känd".. Stänger alltid av tv'n så fort hon visas... Tänker inte registreras som tittare där inte =)

2010-05-19 @ 21:45:53
Postat av: Karin

Ha, ha !

Hon är vidrig !

Hon skulle inte ens få bli min assistent... ;)

2010-05-19 @ 21:51:26
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Laxen

Anna Anka kommer så småningom hamna i fattigkvarteren där hon kan fortsätta att suga kuk men jag tvivlar på att hon ens är kompetent för denna syssla....vilken satans supernolla....

2010-05-22 @ 17:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback