Den yngsta att bestiga Mount Everest

När jag var 13 år hade jag inga särskilda drömmar eller saker jag ville uppfylla. Jag tog dagen som den kom i stort sett. Jag började röka vid den åldern och man tyckte man var skittuff. Andra bestiger Mount Everest vid samma ålder.

13-åriga Jordan Romero gjorde detta är är härmed den yngsta att klara att komma till toppen. Det måste ju vara en merit på alla papper iallafall eller hur.

Vad hade du för mål och drömmar när du var i början av tonårstiden?

 

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag kan inte komma på något jag drömde om då, men nog måsta jag väl haft visioner jag också ???? :D

Jag är i alla fall säker på att jag aldrig har tänkt mig bestiga Mount Everest ! ;)

2010-05-22 @ 20:44:39
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback