Fattade noll men nu vet jag - Lena Meyer

Igår såg jag på Eurovision men jag missade första halvtimmen därför hörde jag aldrig Tysklands bidrag så när röstningen var fattade jag noll. Jag som hejade på Danmark, dels för att jag tyckte den var jättebra plus att låtskrivarna är från min stad och grannkommunen. Jag hörde Tysklands bidrag först när hon vann och hon var ju så chockad att jag knappt uppfattade hur låten gick men idag har jag lyssnat flera gånger och den är faktiskt jättebra den också. Hon påminner om en kaxig Amy Diamond, nån som håller med mig?

Jag skrattade hysteriskt när hon igår inte fattade att hon skulle sjunga låten när hon hade vunnit utan fick ytterligare en chock över det. Lite gulligt men man undrar ju om hon någonsin sett på Eurovision förut.

Jag gillar låten och den kommer att spelas åtskilliga gånger på radion runt om i hela Europa. Inte illa att komma som helt ny för alla och sen slå på stort i en så stor musiktävling. Grattis till Tyskland och Lena Meyer!

 

 




Kommentarer
Postat av: Karin

Jag missade ju det där spektaklet, så jag har inte en susning om ett skit. :D

Antar att jag kommer att få höra de braiga låtarna på radion i alla fall. :)

2010-05-30 @ 14:51:36
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Anonym

Jag röstade på Danmark och blev besviken över att den låten inte vann men Tyskland var väl ok, kunde varit värre låt ...

Sköt om dig !

Kramar, Doris

2010-05-31 @ 02:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback