I koma på nätterna

Är nu hemma från hudmottagningen. Idag trodde jag att jag skulle få frikort. Nähä inte idag heller nä. Receptionen var stängd och på hud tog dom inte emot pengar så jag får snällt vänta till på tisdag med det.

Idag blev det inget kali i badet.

Denna känner ni igen från skolan va? Ja precis, den man fick på fingrarna om man inte kunde sina glosor

 

Men nu trycker man hål på plasten med den istället

 

Jag var iväg till min dotter på vägen hem (det är egentligen en omväg) och pratade lite. På väg hem därifrån fick jag syn på träd med blommor på. Ja jag vet att dom har kommit längre uppe i Stockholm och det är sagolikt vackert när hela trädet är fyllt av dessa men detta var ett jättelitet träd men har inte mindre fina blommor för det.

 

 

 

 

Jag cyklade ju dit och hem och jag flög med min cykel. Det gick supersnabbt MEN varenda liten förändring i gatan gjorde ont i min rygg så det var nästan så jag kan anmäla mig i cykelslalom om den sporten nu finns.

Call me!

 

Sköterskan sa till mig att bara ta den klådastillande tabletten på kvällen innan jag ska sova så kliar jag mig iallafall inte på nätterna. Näe precis, blir det en sån natt jag hade inatt så lär jag ligga i koma på nätterna! Vaknade inte en enda gång på 7.5 timmar.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Wiilow Foto-Tankar - Känslor

oj, typiskt att jag inte såg dig då då.

Ja, det är sjukt.



Men usch vad jobbigt. Är det teralen tabletter?

Hoppas det blir bättre hjärtat!



Kram

2010-05-14 @ 14:04:13
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Varför inget kali? Vad hade de istället? Vackert träd!

Sv. Inte skulle väl jag... biter i underläppen

2010-05-14 @ 16:23:07
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Anette

Det är ett Magnoliaträd, visst är dom helt underbart vackra :)

Puss

2010-05-14 @ 18:40:18
Postat av: Sune...the girl

Sv till Anette: Ja dom är jättevackra. Vi hade såna i vårt hus vi bodde i när jag var liten. Då hade vi alltid kalas utomhus för min syster när hon fyllde i slutet av maj under just det trädet. :) Puss

2010-05-14 @ 18:42:12
URL: http://tillganglig.blogg.se/
Postat av: Karin

Men du... Så smart det blir !!!

Svårt att sova med mask. - Ta tablett mot klåda, och sov som en liten gris i alla fall !

Spelar ju ingen roll, för masken gör ju att du inte grymtar. ;)

2010-05-14 @ 18:44:51
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Emmelist

Jessica är hans lilla dotter .D

2010-05-14 @ 22:18:34
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback