Joråsåatt

Jag skulle vara uppe hos Ewa tills mina kläder hade torkat i tvättstugan. 2 timmar ungefär hade jag räknat ut. Jomen visst. 18.15 kom jag dit och kom hem nu.

Mycket trevlig kväll med Ewa och min granne under Annelie. Jag skulle ta en cider och sen gå hem typ. Jo tjena. Annelie hade sprit med sig. En till mig och en till sig själv typ, varje gång. 3 groggar blev det, Ewa hämtade snapsglas och vips så hade 2 snapsar flytit ner i strupen + en cider jag drack innan Annelie kom.

Vi satt och snackade massa goja tills Annelie fick för sig att ringa en gammal kompis som heter Håkan, han kom efter en timme. Sen när jag skulle gå kom Annelies man Patrik. Håkan tyckte han kunde hjälpa mig med min tvätt för han visste precis hur klädnypor funkade, bara det att jag har inte en enda klädnypa på mina kläder så det sket sig rätt duktigt med hans hjälp.

Kl 9 imorgon bitti åker Annelie och Patrik till Göteborg. Är det tänkt iallafall, får väl se hur det går då båda har druckit en del.

Men jag hade kul och imorgon blir det kalas 6 mil bort då mina kusiner från huvudstaden kommer ner och ska bli firade.

Godnatt och hoppas ni har haft en lika trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Spontana fester är de roligaste festerna...

2010-05-08 @ 09:39:10
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Emmelist

hoppas du får riktigt kul på kalaset idag :D bakis förresten? ;)

2010-05-08 @ 10:06:43
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

hehe jahapp! du har tur du! själv blir jag galet bakis av ett glas vin!

2010-05-08 @ 10:43:49
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback