Märken i ansiktet

Hade jag nu haft en dator som tog emot bilder från min mobil medan jag har en dongel i så hade ni fått se mina röda märken jag har i ansiktet efter snarkmasken. Jag tvingade mig till att ha den hela natten och resultatet blev att jag har ett rött långt märke i pannan och ett rött märke på näsan. Det ser ut som om jag vart i slagsmål eller gått på nån tjej som inte velat det och fått en lång nagel på samma ställen. Hoppas att det går bort snart för strax ska jag ut och cykla till hudmottagningen.

Det är mulet ute idag igen men nästa vecka ska det tydligen bli bättre väder. Det tackar vi för.

Mitt bredband är fortfarande inte igång och när jag ringer dit så får jag till slut höra en engelsk röst säga att det är något tekniskt fel. Trött jag blir!

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Hoppas att det bara är så enkelt att du har spänt åt remmarna lite för hårt.

2010-05-26 @ 11:19:05
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: Bajsmalins Oseriösa

Jag ska äta idag! :D

2010-05-26 @ 15:14:16
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja du detta med bredband från bredbandsbolaget skulle jag nog kunna mala på i en vecka efter alla problem mina vänner haft :( Hoppas det löser sig snart. Massa kramar

2010-05-26 @ 15:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback