Marknad

Efter många om och men kom jag och Ewa ner till marknaden. Vi köpte gräddmandel, så jävla gott! Jag ångrar redan efter att ha tagit 3 stycken att jag inte köpte fler påsar.


 

Det ständiga är att jag alltid köper plastpåsar så också idag. 100 stycken för 25 kronor är faktiskt billigt.

 

Jag köpte mig även en "Emilkeps". Min pappas fru har en sån och jag testade den och hon sa att jag passade jättebra i den. Det var ju i och för sig innan jag klippte mig men jag har fått höra av en viss person att jag inte alls passar i keps. Nu skiter jag i vilket. Vad tycker ni?

 

 

 

Vi stod och väntade på Ewas store son ett tag och precis där stod det två indianer och spelade underbar musik. Älskar verkligen sån musik.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Julia ♥

sv: är det sant att han är gay? :o

sa han det?

kram

2010-05-01 @ 15:10:40
URL: http://idoljulia.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha..kikade precis in för att se om du skrivit om dagens inköp på marknaden å så bjussar du t o m på bilder, lovely! :)



Klart du kan ha en Emilkeps.

2010-05-01 @ 18:34:58
URL: http://dahlian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback