Mors dag 2010

Idag är det Mors dag och vi har återigen varit hos mina föräldrar på denna dag. Det var fint väder till råga på allt. God mat (som jag glömde fota), rabarberpaj och lite senare tårta.

Sedan skulle brorsbarnen bada fick dom för sig så sagt och gjort, vi gick ner till stranden.


Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att kvalitén är piss och skit .

 

 

 










Min systerson i sin bästa utstyrsel (tydligen)

 

Rabarberpaj

 

Stugan, pappa och brors sambo (bror var på trav i Stockholm)

 

Gunde och Lennart Svan

 

Min present från min dotter var att hon följde med överhuvudtaget och var trevlig trots baksmälla från gårdagen.

 

 


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Ser ut att ha varit en höjdardag! Rart av tösen din, klart det värmer ett mammahjärta.

Sv. Ja, så fint! Det kan man ju leva på hela livet ju! :-D

2010-05-30 @ 22:51:52
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback