Nogger - min väckarklocka denna måndag

Jag hade ställt klockan på 7. 6.50 vaknar jag av metalljud. Jag stapplar ut i köket. Där står Nogger på diskbänken och slår två skedar mot varandra.

Nogger: -Men se där ja, det tog ju bara en halvtimme att få upp dig matte! Godmorgon!

Jag: -Men va fan! Vad sysslar du med? Jag sov ju!

Nogger: -Ja det märktes du, jävla dövöra! Jag och Iza är hungriga. Hit med mat!

Jag: -Tyvärr, du får ingen mat förrän i eftermiddag, du ska vara fastande i 12 timmar.

Jag har inte talat om för henne att hon idag ska kastreras och får inte äta något. Iza får tyvärr fasta hon också bara för det.

Nogger: -Va? Va då fasta? Vad är det för jävla skitsnack? Hit med mat innan jag hivar iväg skedarna i nyllet på dig!

Jag gick in på toaletten och efter kom Nogger med vattenflaskan.

Nogger: -Hörrö, mat mat mat mat!

Första strålen kom mellan mina ögon och jag vrålar att hon inte får nån jävla mat.
Iza hoppar upp i mitt knä och jag viskar till henne varför det inte blir någon mat och att hon får det när vi åker sen.

Iza börjar asgarva och vrålar mellan skrattattackerna.

-Hahaha Nogger, du ska åka till farbror doktorn och förlora rätten till att bli mamma idag, dom ska karva i dig, du kommer må spydåligt! Hahaha

Jag spände ögonen i henne och hon tystnade med en gång.

Ja precis, idag sker det, äntligen!

Godmorgon!



Kommentarer
Postat av: Katja

Hoppas allt går bra, lilla stackarn ;-)

Kram kram kram

2010-05-31 @ 14:13:19
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Skvaller och humor

Trevlig blogg du hade. Missa inte denna skruvade och sjuka blogg som avslöjar och visar

den nakna sanningen. Missa inte den bloggen som är på väg till toppen :) Använd gärna

mina inlägg och följ mig gärna på bloglovin : www.DjIzor.se

2010-06-04 @ 12:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback