Nu läcker det!

Utanför vårt hus står det små fula röda nästan fallfärdiga stugor, det ska föreställa cykelförråd men det är överfullt med cyklar så jag tröttnade på att försöka baxa ut min cykel varje gång. Jag ställde den i cykelstället utanför.

När jag cyklade iväg förut kände jag nåt blött under vänster skinka, mina jeans tvättade jag igår och tänkte att det kan vara att dom inte blivit torra över natten. Ack så fel jag hade. Inne på ICA träffade jag på en gammal bekant som frågade lite på skämt om jag har läckage. Då visade det sig att jag hade en stor blöt fläck i häcken. När jag kom ut så kände jag på sadeln och jävlar i helvete vad det rann vatten ur den. Det får bli plastpåse hädanefter.

Idag är det Cruisin här i stan. Det innebär att jag nog inte kommer att kunna somna förrän vid 4-5 imorgon bitti då folket äntligen åkt hem. Jag bor ju precis vid vägen här och kommer ha mängder med alkoholbespridda människor nedanför på gatan, borta vid kinakrogen och i häckarna (bilarna) på vägen. Jippie liksom. Jo precis, jag har varit likadan...i mina unga år och innan min dotter föddes. Nu är jag bara gammal.






Kommentarer
Postat av: Katja

Blir något avis på dig nu. Var hittar du alla vrålåk?? ;-)

2010-05-29 @ 16:10:44
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Katja

För övrigt har du smygreklam i bloggen. Fck precis skriva i McDonalds som safetyord när jag gjorde förra kommentaren, det du =)

2010-05-29 @ 16:11:53
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback