Pizza

Jag var så sjukt sugen på pizza men har inga pengar och skrev ut det som status på Facebook och Ewa tog mig på msn och sa att jag kunde komma dit så lånar hon mig till en pizza för hon var också sugen på det och jesus vad gott det var. Jag tog en Capricciosa med pommes på och kebabsås bredvid. Till er som aldrig ätit en pizza med pommes på säger jag bara, TESTA för det är skitgott.

Ewas syster Nathalie var där en sväng och ställer mer än gärna upp på bild som hennes syster aldrig gör så här är ett kort på henne då. Nej det är inte Emma Anderssons syster som vissa tycks tro.

 

Nu är jag så där jätteproppmätt som man blir av fet mat. Det var länge sen. Jag har bara ätit 2 pizzor i år. Det ni!

 

 


Kommentarer
Postat av: annika M_Gräddnos

Har så svårt att tro att pizza med pommes är skitgott..Är allergisk mot mjuka pommes o det blir dom ju på en varm pizza:(



Nä, tacka vet jag kebabpizza med Jönnets goa kebabsås..med mycket pfefferoni på!



MUMS!



2010-05-19 @ 22:05:07
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos!

Nu kan du vinna ett presentkort på H&M laddat med 1000 kr. de enda du behöver göra är att anmäla dig i inlägget att du är med. Lycka till!



Toppen blogg (:



Kramis <3

2010-05-19 @ 22:19:43
URL: http://ammis.se
Postat av: Jonas H Svensson

Vi drog en pizza & tacobuffé igår. :))

2010-05-20 @ 08:42:25
URL: http://jonashsvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback