Underbart väder

Jag var hemma hos Ewa för en stund sen för att hämta fler flyttlådor då jag inga har kvar. Hon har en balkong utan tak eller väggar och där blir det inte så instängt och skållhett som hos mig. Där satt vi och gottade oss i den gassande solen med varsitt glas Cola. Så underbart väder ute och björkarna har slagit ut över natten verkar det som. Tur att man inte är pollenallergiker säger jag bara. Det räcker nog att det är mycket annat jag är känslig mot tycker jag.

5 icke ihopmonterade flyttlådor fick jag med mig. Hade lite problem i början men kom på den lysande idén att ta alla på huvudet och det gjorde jag. Det satt massa folk på uteserveringen på Kinakrogen men det sket jag blanka fan i. Det var smidigt iallafall. Hade jag nu inte haft utslag på benen så hade jag även gått i shorts idag, så varmt är det.

Välkommen du underbara vår!


Kommentarer
Postat av: Bajsmalins Oseriösa

Mwaha :) Tackar :D



sv: Hur går det nu med flytt och allt?

2010-05-02 @ 16:20:46
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: Bajsmalins Oseriösa

helt sant:P



Men guud vad kul! Äntligen! :D

2010-05-02 @ 16:26:42
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: Emmelist

ja man kan ju undra hur rolands kvinna mår?!!

2010-05-02 @ 18:01:02
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Ja, så skönt i solen idag!

Sv. Recept kommer.. :-)

2010-05-02 @ 19:58:38
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Frun

Fast du, solen gör under med utslagen på benen, det är precis vad du behöver och så är det gratis! Så på med shortsen!



Jag trillade in på din blogg för något halvt år sedan, och följer den numera, beundrar dig för ditt goda mod trots alla motgångar. Om jag vinner på Lotto ska jag donera hälften till dig, det är du värd. Är det ok med 12.50, jag vinner oftast 24 kr nämligen. Skämt åsido, du är verkligen en person jag ser upp till och som får mig att gnälla lite mindre över skitsaker i mitt eget liv!

2010-05-03 @ 16:04:15
Postat av: Sune...the girl

Sv till frun: Jo jag ska nog ta på mig shorts men inte så folk ser s. Tack vad gullig du är. För 12.50 kan jag ju köpa mig förra veckans kyckling..hyvens :D och tack för att du följer min blogg trots att den är trist s. Kram på dig!

2010-05-03 @ 18:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback