Yeeees äntligen har jag mitt eget bredband!

Det ringde en karl till mig förut och förklarade att nu funkar mitt bredband. Vad det var som var fel? Dom hade kopplat fel på utsidan. Jävla tur att det inte var fel hos mig då för annars hade det kunnat bli dyrt. Jävla nötter.

Nogger går inte lika vingligt längre men Iza fräser åt henne och Nogger tog sig ner från sängen och under bara för att spy. Gulligt att hon tänkte på att det inte skulle vara så fräscht att ha en spya i sängen men det var typ bara gallsafter för hon har ju inte ätit något sen kl 20 igår kväll. Nåt vatten vill hon inte ha att gurgla med efter heller.

Här är en bild på en nedstämd och ynklig Nogger.

 

 


Kommentarer
Postat av: pezze

åhh. stackars misse...

men det går över snart!!!

vet hur det e har ju två st kantter (hanar) så de var vingliga efter veterinärbesöket!!!

:/

håll ett öga på katten o se opp så hon inte kissar i din säng inte så kul o köpa en ny o dyr madrass... :S

men hon kommer o bli bra,tro mig!! :) ha en så bra dag du..

Postat av: Karin

Tufflan !

Skönt att hon verkar piggna till nu i alla fall !

2010-05-31 @ 21:21:23
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Utlandsmamman

Men grattis du till fungerande bredband =) Och vad skönt att lilla kisse mår bra.

2010-06-01 @ 05:54:40
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback