Aktuellt.nu

Jag fick ett mail. Denna gång var det inte Blogvertiser som skickade mig och jag får inte betalt för detta men jag vill ändå tipsa om en sida som jag tyckte verkade bra. Det är en nystartad hemsida men bara två inlägg än så länge men konceptet är att sprida nyheter om produkter eller dela med sig av både ris och ros som rör företag. Just för att upplysa oss.

Bland annat tipsar dom om en produkt som heter "Slanket". Det är en filt med armar. Gå in och titta får ni se själva.
Gå in på Aktuellt.nu. Som sagt, den är nystartad men lägg till sidan som bokmärke för att kolla varje dag för att se om något nytt har kommit upp. Man kan få många bra tips. Har du ett företag på nätet som du vill ska marknadsföras? Då kan du också gå in dit.

Låt oss hjälpa varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback