Båda har tröttnat

I några dagar har jag försökt komma på lösningar hur jag ska packa ner datorn jag har sålt. Jag hade ingen låda som passade men efter att ha tagit upp en gammal flyttlåda så upptäckte jag att det nog skulle gå att få i den om jag tejpar rejält runt om, jag ska köpa sån tejp imorgon.

Båda katterna har varit på den där lådan då den står precis bredvid skrivbordet där jag har min dator. Dom har strukit sig mot den, hoppat upp på den, försökt tugga på den osv. Till slut får Nogger tummen ur och frågar:

-Ska den här lådan stå här länge till eller?

Jag: -Näe jag hade tänkt att skicka iväg den i morgon, står den i vägen på nåt sätt eller?

Nogger skruvade lite på sig och frågade igen:

-Vart ska den då?

Jag: -Till en kille som köpt den.

Nogger: -Jaha va kul, tror du han vill ha en katt också?

Jag: -Ingen aning du, vill du flytta?

Nogger: -Nja, tänkte kolla om det finns andra som har godare mat hemma och kanske nån roligare katt att leka med än Iza.

Nogger hoppar i lådan och vips var Iza där med en svart spritpenna. Jag såg sen vad hon skrev.

"DENA LÅDDA SKA TIL TIPPÄN!"

Iza gnuggade tassarna mot varandra, log mot mig och viskade:

-Jag har också tröttnat... på den där pratkvarnen. Tejpa nu snälla så kan jag diska åt dig imorgon jag lovar.

Ja vad säger man?



Kommentarer
Postat av: simone

sv: Jag skyller på nikotinbristen, helt väck ^^ Men jäklar anamma ja, där ser man. Dagens "in your face"

2010-11-04 @ 23:39:29
URL: http://fattybom.se
Postat av: Saija

:) Hahaha....

2010-11-06 @ 10:40:54
URL: http://saija.se
Postat av: Linda2

Jag älskar när Iza och Nogger är med och kon-

verserar. Det är bara sååååå bra ! Bra att det

är på samma ställe så är det lätt att hitta om

man ska visa andra.

Mina är 3 finsmakare men ser trots det ut som 3 st

mandoliner med ben. Och ändå så är de ena riktiga

finsmakare. Helt obegripligt.

2010-11-19 @ 19:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback