Dagens mest tejpade låda i Sverige

Ja nu ska äntligen datorn iväg, karlnstackarn har fått vänta länge men sanningen är den att jag försökt hitta en låda som passar så den inte blir småsmulor på vägen upp till Stockholm, det vore ju surt både för honom och mig.

Jag hittade en flyttlåda i förrådet och datorn är något för hög men skam den som ger sig, man tejpar skiten med 50 meter tejp såklart!


I denna är det en gammal handduk, tror den är tvättad, kan ha torkat mig med den när toapappret varit slut också, är osäker. Det är en jävla massa bubbelplast och en massa ihopknölade Aftonbladet och mest dom där fula men ack så perfekta för insektsdödare, jag pratar om Aftonbladets rosa Sportbladet såklart!

Nu är det nog dagens mest tejpade låda i Sverige.


Går botten ur denna nu så gråter jag för det ska den inte göra. Hoppas jag inte får ett argt mail på måndag eller nåt om att han hade fullt sjå med att få upp lådhelvetet men vill man ha en hel dator så får man offra sig att ta lite tid på sig att öppna den också eller hur? Precis!



Kommentarer
Postat av: absolutjohan

Finns det nåt som är värre än en massa jävla tejp på en kartong?

2010-11-05 @ 14:55:28
URL: http://absolutjohan.se
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Du, på den är det endast kämparglöd som gäller!



sv: HAHAHAHA! Sorry, tänkte inte på det :P

2010-11-05 @ 15:09:10
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: Doris

BRA packat :-) !!

Kan tro att killen svor liite ;-).

Sköt om dig !

Kram

2010-11-08 @ 17:59:04
URL: http://farmordoris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback