Dejtingsidor

Jag är ju singel som ni vet allt för väl, ingen på gång alls men jag sörjer inte över det faktiskt. Jag jagar inte, jag gråter inte och jag mår inte dåligt av att jag är singel. Dyker Hon upp så gör hon, nån dag kanske, då är hon välkommen absolut.

Jag är ju medlem på hbtqsidan "QX" och flatsidan "Flator". Jag har även varit medlem på flera andra dejtingsidor men det är lite tunnt med flator på dessa sidor och nyss blev jag medlem på Spraydate och det är det jag ska skriva om nu.




Jag vet inte vad jag ska tycka om den sidan än. Jag registrerade att jag sökte kvinnor men när jag gjorde en matching så kom det bara upp killar ändå. Ett minus i kanten för det, jag vill att det enbart ska komma upp kvinnor och inte bara kvinnor överlag utan även kvinnor som är homosexuella, det gör det tyvärr inte. Det som är positivt är väl att det är en gratis dejtingsajt men det spelar ju ingen roll om jag inte kan få listan över kvinnor som är flator liksom. Det kanske går men jag hittar den inte nu, jag tycker att det ska vara lätt att hitta nån eftersom jag då registrerat mig att jag är kvinna och söker kvinnor.

Nätdejting har ju blivit allt vanligare och var femte svensk har provat på det. Så varför inte prova du också? Om du nu är singel vill säga, detta är ingen sida för otrogna, sån sida kommer det snart upp ändå och det gillas ju inte såklart.




Kommentarer
Postat av: Linda

Nej otrohet gillas icke!



Hoppas du hittar nån skoj på någon av dessa sidor. Ser inget fel alls med nätdejtande tvärtom :)

2010-11-12 @ 17:26:33
URL: http://www.linda.mustica.se/
Postat av: Linda2

Någon som har testat de här träffarna då man

pratar med någon 30 sek och så byter man

till nästa fisuppvärmd stol och ulkar ur sig

något nervöst som man inte kommer ihåg efteråt.

Om jag ser Sune på en sådan stol så hör jag

¤rocka röv" ! ! Och säg den som flyttar sig då.

Jag skulle då inte göra det!

2010-11-12 @ 20:52:30
Postat av: Jess

Har du testat porrdejting sidorna ;) ?

2010-11-13 @ 23:28:12
URL: http://finest.se/Jess666
Postat av: Anna

Hmm, konstigt att en så pass stor dejtingsajt inte låter dig söka på tex "kvinnor söker kvinnor"



lycka till med nätdejtandet!

2010-11-14 @ 10:12:35
URL: http://www.dejtingsverige.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback