Det låter så modernt!

Ikväll är det återigen ett nytt avsnitt av serien "Så mycket bättre" och denna gång är det Christer Sandelin som är huvudpersonen. Här kan man höra ett smakprov på Petra Marklund alias Septembers tolkning av "Jag vill ha dig" och Christer sitter och myser och tror att vartenda ord är menat till honom personligen säkert då han har ett gott öga till henne. I slutet av intervjun säger han att Petra gör att låten låter så modern! Nähä? Kanske för att alla hans låtar är sketgamla? Alla låtar är typ från 80-talet så tacka fan för att alla tolkningar låter moderna liksom. Ursäkta mig men jag gillar inte honom sen får ni säga vad ni vill.



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha...! jag kan bara hålla med, kan nog inte emd å se karln så funderar på att skippa kvällens avsnitt..

2010-11-20 @ 17:16:32
Postat av: Anonym

Så sjukt skön du är!

2010-11-20 @ 18:43:22
URL: http://nyheter24.se/blogg/diabetesmannen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback