En helt vanlig dag i tvättstugan

Jag har tvättat, jag har hängt upp en maskin här uppe medan resten är i tumlaren för att jag inte orkade ta upp allt samtidigt. Jag har skjutit upp tvättiden två gånger så nu var det massor.

Jag fotade lite, ja jag vet att jag borde sätta ut korten på snyggast.nu men det får bli senare.

Sexy mama liksom

 

Ja precis, sexy så det förslår

 

Vadå häng i röven?

 

Mina två goa fd grannar från andra trappuppgången kom in i tvättstugan medan jag satt där och spelade golf på mobilen:

Tant nr 1 till tant nr 2: -Här satt det visst nån!

Jag tog ur headsetet ur örat:

-Japp här sitter jag.

Tant nr 2 som är nästan blind:

-Har det gått sönder nåt här eller?

Det låg en tom plastpåse på golvet.

Jag: -Näe det är en plastpåse som jag har slängt där som tvättmedlet ska vara i.

Jag går närmare och tant nr 2 igen:

-Nämen är det du? Sitter du här? Varför sitter du inte därinne? (Pekar mot mangelrummet där tidningar finns att läsa).

Jag: - Näe jag sitter hellre här så jag slipper massa spring ute i korridoren.

Tant nr 2: -Jaha men du, du måste ställa in din cykel, det snöar på den!


Ja mina läsare, jag har grannar som ser det dom vill se helt enkelt och har koll på allt.





Kommentarer
Postat av: Bajsmalins Oseriösa

hahaha, tanter är så gulliga. Vissa iaf, en del vill man putta nedför en backe i deras rollator.. :P



sv: TACK! :D Haha ja.. Jag vet inte om jag har råd med dina julklappar detta år. Men ickefungerande kan jag säkert få! Vill du ha dem då? :P Fint att titta på!

2010-11-19 @ 15:48:51
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jadu....sådana grannar har vi nog alla;)

2010-11-19 @ 18:41:27
Postat av: Plutten

Jadu....sådana grannar har vi nog alla;)

2010-11-19 @ 18:41:37
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: Linda2

Underbara bilder från tvättstugan, det är

så att man skulle vilja vara där och hjälpa dig.

Men jag begriiiiper inte varför man har så

mycket tvätt. Jag har aldrig sett botten på

tvättkorgen, den är ständigt full. För jag

tror nog inte att våra kläder är särskilt

smutsiga precis...Måste lära mig att hålla

mer koll på handdukarna. Så fort jag badat så

slänger jag den på golvet och sedan ned i

tvättkorgen. Så smutsig kan den ju inte vara,

jobbar ju precis inte i någon kolgruva.

Men tvätt, det blir det.

2010-11-21 @ 11:15:12
Postat av: Sune...the girl

Jag bor själv och har tvättstugan 5 trappuppgångar bort och orkar inte alltid gå ner dit för att sen få upp blöt tvätt för att jag inte orkar springa upp och ner. Jag ska nog börja gå naken tror jag.

2010-11-21 @ 11:17:36
URL: http://tillganglig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback