Fick bilder av Annelie

Det togs kort från alla möjliga håll igår, jag blev taggad ett kort av Annelie på Facebook.

Jag sa till henne ungefär så här igår:"Jag testar och och lägga in tre påsar med snus så fotar du."

Sagt och gjort och som vanligt kan jag inte låta bli att dumma mig på kort.



Jag vet inte hur det är med er men jag tycker jag är rätt lik ICA-Jerry här

 

Jag och Ewa är bästa vänner så få inte för er nåt nu när ni ser nästa kort men vi brukar pussa på varann på fester.

 

Nej jag tvingade henne inte även om det ser ut så

 

 

Nej jag har inte däckat. Ulle ville ha hjälp med sina skoknäppe och det var lättast för mig att lägga mig ner

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: absolutjohan

Så du ljuger också? Klart att du har tokdäckat, det ser vi ju alla Sune ;)

2010-11-07 @ 12:48:20
URL: http://absolutjohan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback