Hämnas på exet kanske?

Jag har väl inget ex jag skulle vilja nåt riktigt ont egentligen men det kanske du har? Då är ju en voodoodocka nåt att hänga i granen kanske?

Genom att sticka nålar kan du välja om exet ska vilja ha dig tillbaka, bli sjuk, få svår acne eller drabbas av lite otur i allmänhet. Innan dockorna lanserades i Europa var valen lite grövre men det får man tydligen inte ha här.

Dockan är några decimeter hög och på vissa av dessa finns det en plastficka där du kan trycka ner ett foto av ditt ex.

Herregud vilka idéer folk kommer med. Har du inga ex som du vill nåt ont så går det lika bra med svärmor som mål.

Ingen av dessa är min men bilden har jag lånat från samma sida



Kommentarer
Postat av: Plutten

Hahaha! GEEEE MEEEEJ! Jag har edtt ex nämligen som jag vill STICKA jävligt extra mycket!



Japp, hon klippte en hel jävla decimeter av mitt hår! Men det behövdes o jag är skitnöjd:)

2010-11-04 @ 19:10:47
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: diana

Låter bra det. Ska ta och fundera över vem som behöver nålas ;)

2010-11-10 @ 20:37:58
URL: http://www.metrobloggen.se/diana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback