Hittade ett hälsokort

Jag vet inte hur det är idag med barns hälsakort men jag hittade i alla fall mitt eget hälsokort från jag var liten. Jag blir lite orolig över vaccinationerna. Varför blev jag inte vaccinerad mot tyfus? Kan jag få det nu alltså? Är det det jag har nu när jag känner mig lite dålig ibland? Vad fan är tyfus för det första? Kul att detta kort är välbevarat i alla fall.

Ni kan även se vad jag vägde när jag föddes och efter att ha legat i kuvös en månad då jag var en månad för tidigt född. När jag var 6 år vägde jag 17.3 kg, jag vet att jag var smal, är jag FÖR smal för min ålder? Herregud jag har varit smal och vad är jag nu? Skitfet! (och några år äldre).







Kommentarer
Postat av: Linda2

Nej Sune, du är inte skitfet, tycker du är fin !

Du blev inte vaccinerad mot tyfus då du blev

vaccinerad mot kolera istället men det glömde

de att skriva på kortet. Så kontakta genast din

vårdcentral när du känner dig dålig och ta med

dig det här kortet och peka med hela handen på

det och visa denna grava miss vad gäller vaccination. Och stå på dig !

2010-11-22 @ 13:52:19
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Fan vad kul att hitta sådana saker! Och du är väl fan inte skitfet! Skärpning nu!



sv: HAHAHA! Asså, vad är det med er två?

2010-11-22 @ 17:47:15
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: Doris

Jag var också liten och smal och nu är jag rent för tjock ...

2010-11-24 @ 02:28:30
URL: http://farmordoris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback