Jag fick en present av Maria (airaM)

Ni minns att jag skrev om min goa blogg och FBkompis Maria för några dagar sen va? Idag fick jag ett av dom smycken hon gör för att jag hjälpte henne att marknadsföra hennes tävling.  Jag är grymt imponerad och jag älskar armbandet som kom med posten idag. Det är verkligen jättefint.

Jag fick bestämma vad det skulle stå på ringen mellan Dream, Love och Believe, jag tog som synes Dream




Denna söta lilla ängel kommer med på knäppet, "Made for a angel" står det på, hur sött är inte det? Precis så in och var med på tävlingen som går ut den 30 november 23.59. Allt du behöver göra är att gå in på Marias hemsida och rimma och som jag skrev förra gången så behöver det inte var världens bästa rim. Vill du ha fördelar på andra smycken i framtiden så gå gärna in på by airaM på Facebook och gilla. Hon har kampanjer då och då och fina rabatter. Vad fan väntar du på? Gå in och gilla och sen besöker du hennes sida och letar upp tävlingen och rimma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback