Japp jag klarade det!

Varje månad när jag fått pengar samma dag så sticker jag iväg och handlar, idag fick jag bita ihop för att inte göra det, det är nog bättre att man väntar nån dag eller två så man håller i pengarna lite mer. Nu har jag inte så mycket i frysen men jag hittade en påse köttbullar och hade några potatisar. Jag stekte detta och hade två ägg till. Det var typ det enda jag kunde göra en middag på, jag fick behålla det i 20 minuter innan det kom ut igen. Gud va trött jag blir på det här när jag knappt kan äta nåt. Nu sitter jag ju här hungrig igen. Skulle precis släppa en fis men höll på att göra på mig istället, sånt är skitkul.

Det får bli till att handla imorgon ändå tror jag bestämt. Fan.

Bonde söker fru idag igen då. Fan va jag inte gillar att dom bara visar att en person åker ut. Jonas bland Ann-Katrins killar fick åka hem och han blev överraskad över det. Nja det var nog dags för honom att åka. Visst pratar han en hel del som hon vill att killen i hennes liv ska göra men tror att det är fel sorts prat, som inte faller henne på läppen, hon vill att killen ska få henne att skratta, att vara rolig helt enkelt, tror inte det var rätt sorts skämt för henne heller. Hon hade fått en kock i huset som lagar gourmémat men det räcker ju inte alltid tyvärr. Men jag har nog inte sett nån tjej som varit så svårflörtad heller ärligt talat, bjuder ju inte till direkt själv. Får se om hon tar någon av dom andra, har lite svårt att tro det faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback