Måndag igen då

Jag somnade rätt  tidigt igår men vaknade runt 5 av att det kliade under masken, försökte ignorera det men det gick inte så jag drog av mig den, kliade och somnade om, jag hade en ganska full blåsa men jag tvingade mig att somna om. Kl 7.38 vaknade jag och då var den så full att det nästan hade kommit upp i ögonen eller nåt. Jag kände mig rätt pigg så jag gick upp.

Jag satte på datorn och läste Aftonbladet och ja man kan inte undvika nu att Mona Sahlin ska avgå, inte direkt men nästa år men vem kommer efter henne? Det är inte klart men vi får väl se. Thomas Bodström bor i USA och Margot Wallström vill inte. Det blir en överraskning och nu kommer det säkert stå en massa spekulationer varje dag fram tills det är klart. Just nu ligger nog Mona Sahlin på ett hotellrum i Paris och pustar ut, kanske ligger i ett bad med massa badbomber och luktar hallon, smultron och liljekonvalj, vad vet jag liksom.

Förresten har snön försvunnit här, vem är glad tror ni? Just det, JAG!

Nu är det dags att ta tag i dagen innan dagen tar tag i mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback