Mår prima ballerina

Ja herregud vilken kväll och natt det var. Så sjukt roliga människor man har omgett sig med. Ingen som blev FÖR full, ingen som spydde någonstans (vad jag kunde se), ingen som satt och ojade sig över hur dåligt han/hon mådde, bara massa sång och glädje, ja okej en jävla massa alkohol också då.

Jag mår utmärkt tackar som frågar. Trodde jag skulle bli bakis men inte då. Kl 9 var jag uppe och inte ens en liten knackning i huvudet hade jag, underbart!

Ja här kommer det lite fler kort från gårdagen sen inväntar jag en video från Videofy men den verkar dröja så ni får hålla till godo med kort så länge.

"Ta nu då jag orkar inte hålla upp benet längre!" Ulle, en barndomskompis




Sandra, Anna och hennes pojkvän Tobias



"Men älskling vad bra du blev på kortet" Så sa flickvännen Angelica till pojkvännen Daniel



Jag och Annelie



Får man inte mus så får man ta en råtta


'

Tre råttor hade dom, minns inte namnen på dom men har för mig en av dom hette Rutger?



Magnus Carlsson


Det var massa folk ute igår som man inte sett på år och dar och det var ju kul.



Kommentarer
Postat av: Carro

Anna och jag har gått på samma skola, vi känner varandra :)

2010-11-06 @ 22:27:35
Postat av: Sune...the girl

Sv till Carro: Aha kul :) ja hela klanen Pettersson är riktigt roliga och goa. Anna bor nu i Götet.

2010-11-06 @ 22:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback