Mårten och... Molgan?

Jag upptäckte det imorse och jag har retat mig sen dess. Eftersom jag går in på min egen blogg 511 gånger om dagen så ser jag ju namnsdagsbarnen varje gång.



Varför ens skriva ordet "OCH" efter Mårten om han nu ska få stå själv? Ska det vara Molgan tro? En låtsasfigur? Det är det där ordet "och" jag retar mig på, hade det bara stått Mårten så hade jag inte alls reflekterat över det för det händer ju att det bara är ett namn några dagar om året. Får se om det står så nästa år också. Undrar om jag ska skriva in och önska att dom skriver in Molgan också. Ja så får det bli!


TILLÄGG: Nu är klockan över 00.00, Mårten har bytts ut till Konrad och Kurt, puh slut på irritationen för den här gången.




Kommentarer
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Haha! Klurigt värre.

2010-11-12 @ 09:48:12
URL: http://tobys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback