Mitt hästminne har blivit till en guldfisks

Godmorgon! Ja jag vaknade för en timme sen och jag har fortfarande grus i ögonen så låt mig få skriva godmorgon nu snälla, tack!

Jag har i hela mitt liv fått höra vilket hästminne jag har, dvs jag minns ALLT! Jag är 41 år och snart har jag minne som en guldfisk. Jag träffade min handläggare på AF för två veckor sen, tydligen skrev vi in ett nytt möte redan då, jaha va bra. Igår tänkte jag, gud så skönt att jag bara har ett möte nästa vecka, nämligen den 23e då jag ska träffa en Audionom på sjukhuset (googla vad en sån gör). Den där tanken var hur fel som helst. Jag skulle varit hos min handläggare på AF kl 10 idag. Hon ringde för en stund sen. Jag trodde att en påminnelse skulle komma som ett sms men nehe inte det ne. Vi ska träffas den 30e istället. Skönt med en förstående handläggare tycker jag. Hon har lagt in om en påminnelse nu tack och lov. Får hoppas att jag minns det dagen efter påminnelsen kom också.

Förövrigt har snöhelvetet kommit igen. Schas, massa schaaas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback