Nu så!

Som jag har skrivit förut så är det skitkallt i vardagsrummet, ja det kan både Nogger och Iza intyga då dom typ hänger på handtaget till sovrummet varje morgon för att få komma in och värma sig.

Jag gjorde nåt åt det!




Jag tejpade helt sonika under fönstren. I förra lägenheten var det silvertejp här är det brun tejp.

Nogger såg det där och utbrast:

-Nämen vad gör du?!

Ja ni har ju klagat på att ni fryser härinne och eftersom hyresvärden inte har några pengar att byta ut fönstren så får jag ta saken i egna händer och tejpa så det slipper vara enbart 10 plusgrader här, är inte det bra eller?

Nogger sken upp och utbrast igen:

-Så du menar att jag kan ligga i soffan på rygg och lufta muttan utan att den ska få istappar på sig?

Jag tittade på henne och nickade och fortsatte:

-Ja om det är det du först tänker på så är det nog sant.

Nogger hoppade omkring och gjorde heavy metaltecknet och vrålade som värsta Dee Snyder.


Kul med glada katter för en gång skull.





Kommentarer
Postat av: Jill

Ha ha! Tack för tipset. Här ska hem och tejpas =)

2010-11-09 @ 13:00:21
Postat av: Plutten

Hihihihi, jag sitter o fnittrar för mej själv nu Sunis! Sådär pratar jag med med katterna;)



Jag kommer inte lägga ner min blogg inte:) Ni blir inte av med mej i första taget. Kramisar

2010-11-09 @ 20:52:58
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback